torsdag 29 juni 2017

KVALITETSTID...

...MED FINA DOTTERN!


På lördag är det dags, då åker Astrid till Malta i tre veckor. Idag hade vi en  heldag tillsammans då vi gick på stan för att fixa lite saker som behöver fixas innan resan. Det är inte så ofta jag åker in till stan även om vi bor väldigt nära. När jag väl gör det så tycker  jag det är mysigt och tänker att det är något jag borde göra lite oftare :)

Vi fick shoppat var sin bikiniöverdel från Panos Emporio, turligt nog på rea 😊. Sen fyndade Astrid en fin kjol på Åhlens och jag ett fint mellanblått linne i viskos också det från Åhléns. En bagagevåg fick vi också med hem och det kan nog vara bra så hon har koll på bagagevikten när hon ska hem, Astrid älskar att shoppa 😅

Det tar på krafterna att springa på stan så vi avrundade med en välförtjänt fika på Da Matteo, så mysigt ställe. Har man inte varit där är det väl värt ett besök. De har sitt eget kafferosteri och man sitter på enkla bänkar/stolar omgiven av kaffesäckar.




Nu ska jag titta på Arvingarna innan det är dags att krypa till kojs ❤

ÅSA






Inga kommentarer: