fredag 30 juni 2017

AVSKEDSMIDDAG...

...FÖR ASTRID!


Sista kvällen innan avresa, resväskan är packad, handbagaget likaså, imorgon bitti ska vi vinka av Astrid på Landvetter. Jag måste säga att det känns lite märkligt att hon ska vara borta i tre veckor, Vi har varit ifrån varandra max fem dagar innan så det blir aningen längre. Jag vet att Astrid kommer få tre fantastiska veckor på Malta, vi här hemma kommer också få fantastiska veckor på sommarstället. Jag var själv på språkresa i England när jag var 14 och hade jätte kul.

Nu har vi ätit en god middag och efterrätt och pratat och skrattat. Astrids " kompis" är också här och det är kul att han vill vara med. Han är verkligen jätte gullig och lätt att prata med, förstår om det är jobbigt för dem att inte ses på tre veckor. Nu har de i alla fall bytt tröjor med varandra, visst är det gulligt? 💗Minns när jag och David var nykära, då bytte vi kuddar med varandra så man kunde sniffa på den när han var i Göteborg och jag i Malmö 😜

Nu får de unga tu vara ensamma en stund så ska jag pusta ut i soffan en stund 😴

Inga kommentarer: