söndag 11 juni 2017

FIFTY FIFTY...

SOL IGÅR, REGN IDAG!

Igår var det soligt men lite blåsigt. Jag och David tog en sväng in till stan där vi tog en cappuccino på Espresso House. Nu när ungdomarna inte vill hänga lika mycket med oss så får vi försöka att hitta på lite saker på egen hand 😉 




I natt har jag sovit jätte dåligt eftersom Astrid var ute med kompisar och kom hem någon gång efter tre. Jag undrar om man verkligen kan vänja sig och inte oroa sig utan sova gott hela natten.
Lite seg känner jag mig allt idag och inte blev det bättre av att det regnar.

Det blev en morgon promenad med Molly, jag var väldigt stylish i mina korta shorts och långa regnjacka 🤣


Ikväll blir det tennis som alltid på söndagar. Hoppas piggna till lite för min motspelerska är alltid pigg, Hon är som en Duracell kanin 😜

Hoppas att ni njuter av söndagen för imorgon är det ny arbetsvecka. ÅTTA arbetsdagar kvar sen SOMMARLOV!!!

Åsa

Inga kommentarer: