torsdag 15 juni 2017

NEDRÄKNINGEN..

....HAR BÖRJAT!


Fyra arbetsdagar kvar seeeen ska jag vara ledig tills den 13:e augusti, lovely!

Idag har jag tankat lite energi då jag gick en promenad i Billdalspark med Molly! En prunkande grönska, laxtrappa, hästar och ett helt gäng som utövade Military Fitness.




Dottern min ska strax åka till Malta i tre veckor, känns ofattbart att jag inte ska få träffa henne på tre veckor, samtidigt tror jag att det kommer bli en minnesvärd upplevelse för henne. Hon har lyckats få ett extraknäck hos en trädgårdsmästare och har nu hunnit jobba i två dagar. Skolan må vara jobbig men att ligga på knä och dra upp ogräs åtta timmar i sträck är ingen dans på rosor. Idag fick hon plantera blommor och skyffla grus. Trots detta sa hon idag " Mamma, jag ska göra fint i vår rabatt en dag" Låter himla lockande 😜

Skönt att sträcka ut sig när man jobbat hårt 😅


Imorgon vankas skolavslutning på jobbet, konferens och sen tennis med herr make. Det komma som att det kommer bli en bra dag 🙏🏻



Åsa

Inga kommentarer: