fredag 15 april 2011

Kan det inte bara få flyta på...

Efter en intensiv vecka är fredagen väldigt efterlängtad. Även om man är trött när klockan ringer på morgonen så känns det lättare än de andra dagarna, det är FREDAG!

När jag gick upp i morse så möttes jag av Astrid som sa att hon inte mådde bra, hon kände sig varm, hade ont i halsen och i kroppen. Febertermometern visade 38,6 och hon fick stanna hemma från dagens påtänkta utflykt med skolan. David fick stanna hemma och jag susa till jobbet och jobba intensivt för att möta upp vid min bil i stan så att David kunde åka till jobbet, jag och Astrid åkte och handlade! Vilket pusslande!

Tanken var att jag skulle inlett helgen med en joggingtur och sen läsa och koppla av en stund på altanen...

Någon joggingtur blidde det inte, ingen sol heller så nu sitter jag här framför datorn och planerar för morgondagen! DÅ ska jag jogga, städa och koppla av :)

Nästa vecka blir det bara två arbetsdagar och resten ska jag vara ledig, det ska bli såååå härligt!

En riktigt härlig helg till er alla!

2 kommentarer:

anna of sweden sa...

Trevlig helg! Och ge Astrid en krya-på-sig-kram från mig!

ÅSA sa...

Tack detsamma!!! Astrid är redan lite piggare, det hjälpte :) Kram!