torsdag 22 oktober 2009

TILLS VI SES IGEN...

...TACK FÖR DEN HÄR TIDEN KÄRA VÄNNER!!! :o

Ja, skämt å sido...sitter framför min tömda dator och ska alldeles strax klura ut hur man raderar allt i den och får den på- nytt- född...Hoppas bara att den snart kommer att må bättre för hur ska jag annars må?!? :)

Om ändå vår laptop hade fungerat men den har också flippat ut så vi får väl se...

SÅ...förhoppningsvis hörs vi alldeles strax...jag måste ju få utlopp för mina skriverier...Att skriva journal är ju inte riktigt lika kul!

En liten lägesrapport innan jag stänger ner datorn...Fabian fick mycket riktigt feber, hade 38,5 imorse så David har varit hemma med dem idag så gick jag hem efter lunch. Febern kan tydligen hålla i sig i tre dagar så då lär det inte bli någon bio som planerat imorgon :(

Själv så ska jag passa på och städa bottenvåningen och sen en promenad medans barnen kollar på film...Jag har blivit stammis på Kvantum vad det gäller att hyra film...Känns faktiskt okej när barnen är sjuka!

Usch...märker ni att jag drar ut på det i det längsta...Men har vi riktig tur så att jag lyckas och David sen kan lägga in alla nödvändiga program så ska ni få recept på Glögg imorgon, inte vilken glögg som helst utan Åsas Dunderglögg...hick...

Tills dess....må så gott kära vänner!!!

7 kommentarer:

Vit Gladiolus sa...

Åhhh vad kul med glöggrecept! Jag har precis satt igång en glöggsats här med! Får se hur det smakar....luktar överrallt nu....;=o
Jag ska åxå lägga ut receptet på bloggen sedan!

Kraaaaam

anna of sweden sa...

Usch, jag blev rädd att du tänkte sluta blogga!

Hoppas att både Fabian och datorn kryar på sig. Hur är det med Astrid? Mår hon bättre nu?

Kram!

Katarina sa...

Hoppas allt går bra och att du är snart tillbaka.

Anonym sa...

du kommer väl tillbaka?
Lisa

millandante sa...

Nu håller jag verkligen tummarna att vi får ditt glöggrecept redan i morgon!!!!
Kram

Mira sa...

Hoppas Fabian mår bättre:) Börjar just veckoslutet, vilar bara och sen tar vi en liten promenad med barn... Väntar på det utlovade receptet...:) Ha en skön fredag och riktig avkopplande helg. Mira

ÅSA sa...

Hej alla! SÅ lätt blir ni inte av med mej:) Barnen mår bättre...själv är jag i chock...se inlägg :) Glöggreceptet kommer alldeles, alldeles strax.! Kram