lördag 26 september 2009

Linda Bengtzing...

...har vi lyssnat på idag!!!

Idag åkte jag, Astrid och Ida ut till Kållered eftersom det var lite jippo vid köpcentrat där. Bland annat så hade jag hört att Linda Bengtzing skulle uppträda och det är en sångerska som barnen gillar!

Själv så är jag inte så förtjust i att åka på sådana jippon egentligen men ibland kan det vara kul att göra sån´t för barnens skull! SÅ, tjejerna stod längst framme vid scenen och diggade, Astrid utrustad med kamera och jag stod en bit bak och diggade!

Dessutom måste jag säga att Linda Bengtzing gjorde en fantastisk insats, verkar väldigt mysig och engagerad...

Efter uppträdandet så åkte vi ner till Freeport där jag köpte lunch till tjejerna som fick sitta själva på Mc Donald´s och käka...gissa om de tyckte det var spännande!

Vad jag gjorde??? Jag sprang runt för att leta skor till Astrid men det blidde tyvärr inga...

Nu är Astrid på gympa och jag ska strax fixa kvällens middag. Imorgon blir nog ett besök på Bokmässan!

Trevlig lördag på er!!!




Denna kända filur fångade Astrid också på bild...

1 kommentar:

lidos till capri sa...

älgstek är inte något för mig......
jag längtar tillbaka då barnen var
så små. Njut!