fredag 25 september 2009

Kärt barn har många namn...

...men att den kallas ÄLG...det visste jag inte!!!

I tisdags hörde jag att det varit en trafikolycka på "Boråsvägen" (väg 40 tror jag visst att det är). Det sades att olyckan orsakades av en älg...

Hrm...när jag läser tidningen idag så fick ordet älg plötsligt en annan betydelse...

artikel hämtad från dagens GP

"En tysk lastbilschaufför som onanerade i stället för att hålla i ratten ordentligt har häktats efter en olycka på riksväg 40. Lastbilschauffören, som är i 30-års åldern, misstänks ha kört drogad när hans fordon rände in i mitträcket på riskväg 40 utanför Borås tidigt i tisdags morse. På onsdagen avslöjades att han varit upptagen med att onanera då olyckan inträffade.

Och det var en syssla han fortsatte med under ett förhör med polisen, skriver Borås Tidning på nätet. ..."

Ja, jag är förstummad.........

2 kommentarer:

Vit Gladiolus sa...

Hej Åsa!

VA??? Skojar du...????

Hjälp!


Kraaaaaam

Caroline sa...

Eeeeh.....? Nog for att jag vet att Tyskar gillar algar....men....
Finner inga ord....