onsdag 22 juli 2009

Jag är på TOPP!!!

Klockan är nu strax efter åtta på morgonen, solen skiner från en klarblå himmel (äntligen), vinden har lagt sig och jag är nyjoggad!!!

Gick upp strax efter sju och hoppade i träningskläderna, tänk om ni kunde fått hänga med på jogginturen. Byn börjar precis vakna, havet är spegelblankt, det luktar rökt fisk från rökerierna, några båtar på havet...och så jag då :)

Igår kväll spelade hela familjen tennis, så himla kul, blir ännu roligare när barnen blir större och man kan spela alla fyra på "riktigt". Måste nog ta upp tennisen igen...och inte bara spela på sommaren.

Idag får det bli en dag på stranden och sen ett besök i Kristianstad för att köpa en bänkskiva till vårt kök...ha ha...kök kan man inte kalla det i vårt plutthus men köksdel! Imorgon fyller David år och vi får finfint besök från Göteborg...Familjen F kommer på besök :)

Ha en underbar dag!!!

2 kommentarer:

millandante sa...

Strax efter sju... och på topp... Jag anar att du inte bloggar lika sent som jag...
Härligt att du är på topp!
Kram

Anonym sa...

Hälsa ett graiit till David! :)