tisdag 21 juli 2009

AJ, AJ, AJ....

Igår kväll skulle vi följa med svågern när han provkörde deras nya båt.

Vanligtvis så brukar vinden lägga sig på kvällen och vågorna likaså men inte igår kväll...

Kristofer gav järnet rakt ut mot vågorna (nu talar vi inga små vågor...)vilket resulterade i att båten flög uppe på vågorna för att sedan smälla i vattnet igen. Barnen, Anna och jag satt framme i båten och även vi flög.

Inte nog med det, Edvin fick en fender mitt i nyllet och mej på benen...Jag bjöd på mycket skratt eftersom jag satte mej på huk på golvet när Kristofer gjorde för tighta svängar. Mitt i en duns så tappade jag greppet och föll pladask ner på golvet med Edvins ben som tog emot!

Lite ömma rumpor och gungiga i knoppen idag men annars finns det hopp om livet! Kristofer får nog ut och köra själv idag... :)

På dagens schema står;
Glass på 4 m.ö.h
Tennis 18-19

Inte allt för betungande med andra ord!!!

Inga kommentarer: