måndag 1 juni 2009

PUST...

...vilken varm dag idag!!!

Hrm...vad är det här för nått???


...aaaaaaa...vatten....svalkar gott om tassarna...ska jag ta mitt premiärdopp???



..Ett...Två...Tre...Nu dyker jag!!!!


Ja, även små pippifåglar kan behöva svalka sig ibland...Synd att jag la ifrån mej kameran för vet ni vad lilla pippin gjorde sen??? Flög bort till torkvindan där min vittvätt hängde, torkade sig på en av diskhanddukarna!!! Smart vá???

Jag har en känsla av att vi får besök fler dagar...

4 kommentarer:

Vit Gladiolus sa...

Hahaaaaaaa!
Vilket härligt inlägg! Det där är lycka det, stanna upp och njuta av en rolig fågel! Jag myser här!
Kram Åsa!

Klara sa...

Vilken smart fågel! :D

Gårdsromantik sa...

Menar du att han åkte rutschkana!

Smart var han också - du har nog ett helt gäg där på palyamn snart! ;-)

Kram Maud

ÅSA sa...

Zinkbaljan, ja, det är inte varje dag man ser en sädesärla i barnens slidingbana...Smart som bara den som fattar att man torkar sig på en handduk :D

Klara...gulligt va!

Gårdsromantik! Va kul med en ny "kommentator" :) Ja, du detta var en sädesärla i en klass för sig :) Snart kommer väl kompisarna också, får börja ta inträde! Ska skutta över till dig och kika :) Ha en skön dag! Åsa