tisdag 23 juni 2009

En så´n dag!

Ännu en härlig sommardag! Skyndade hem från jobbet, strax därefter kom svärfar hem med barnen, de hade varit på stranden. Ännu en stund senare kom Catarina och barnen...

Barnen åkte på sliding banan och jag och Catarina satt i var sin solstol och drack latte på altanen och planerade inför lördagens bravader :)

Imorgon slutar jag halv ett...då ska jag skynda hem sen ska jag och grannfrun ner med barnen till stranden . Fy 17 så lyckligt lottad jag är som bor precis vid stranden....älskar närheten till havet. Har med åren lärt mej uppskatta skärgården, vackert alla årstider. MEN klippor i all ära så föredrar jag sandstrand... Vad gillar ni mest???

3 kommentarer:

Caroline sa...

Sandstrand absolut.....aven om en skargard ar alldeles fantastiskt underbart!!

Mira sa...

Hejsan, jag gillar mest sjön:) Men tror att det oxå skulle vara skönt i skärgården. Strander i Gbg var lika snygga som vår sjö här. Vädret är nu jättevarmt hos oss, barnen badar hela dan... Ännu en vecka och du får oxa njuta av lovet. Hoppas det blir fint väder på lördag hos er! Jag ska gå och tvätta fönster nu:) Mira

ÅSA sa...

Caroline...jag Falkenberg har väl liksom Skåne underbara stränder!!! Skärgården är vacker att titta på men badar helst på stranden...utan en massa tång förstås :)

Mira...aha...ni badar i sjön, är det en stor sjö??? Brukar väl bli mycket varmare i vattnet då? När kommer ni till Götet? Tvätta fönster...det gjorde jag för ett tag sedan men nu har de tvättat huset inför målandet och då har all skit runnit på fönstrena :( En riktigt skön helg på er! Kram