torsdag 25 juni 2009

Sköna sommardagar...

...är det nu!!!

Ja, nog är det svårt att hitta arbetsgnistan nu när det är tropisk värme i landet...

Igår slutade jag jobba vid lunch och då skyndade jag hem för att packa badväskan och sen vidare ner till stranden där barnen var med fritids. Det blev några timmar i solen och årets premiärdopp, åtminstone i svenskt badvatten, ägde rum. 18 grader varmt var inte så illa....svalkade gott på den solvarma huden!

Idag kom Catarina in till mej på jobbet så jag kunde vaccinera henne. Därefter begav vi oss ut och shoppade lite åt Catarina i min favoritaffär. En lunch på Le Pain Francais hann vi också med.

Därefter jobbade jag ett par timmar till och sen skyndade jag hem och packade badväskan och cyklade ner till Agneta och Catarina som var med deras och mina barn på Hovåsbadet. Ett lite dopp, ett krabbrace och lite tjôt ...vad mer kan man väl önska???

Nu har jag varit iväg och storhandlat till helgens grillfest och sitter här ganska så rödmosig och trött i soffan...MEN nu ska det städas, sen förhoppningsvis en stund på spikmattan!

Ha en underbar dag där ute i sommar Sverige...och övriga världen också förstås!!!

Inga kommentarer: