fredag 26 juni 2009

En innehållsrik dag!!!

Idag kom först Henrik och vaccinerade sig hos mig på jobbet, därefter kom Astrid och Fabian för att få sin tredje Twinrix vaccination.

När jag slutat klockan tolv så gick jag och barnen en sväng på stan och kan ni tänka er...vi lyckades äntligen få till en lunch på Pizza Hut. Trodde knappt det var sant :)

När vi kom hem gick vi ner till stranden där vi stannade tills halv sex...måste säga att det är väldigt svårt att gå hem när det är så varmt och skönt...

MEN som ni vet vankas det grillfest imorgon så jag var tvungen att gå hem och fixa lite. SÅ nu är pastasalladen fixad, likaså den franska potatissalladen, två röror är gjorda och köttet/kycklingen ligger i marinad.

Imorgon blir det ett snabbt röj på morgonen och sen hoppas jag att jag och Astrid kan gå ner till stranden medans pojkarna har fotbollsavslutning!

Givetvis har vi kollat fotbollen också....så duktiga killarna var, de var helt klart värda att vinna!!! Söta är de också :D

Nu ska jag natta barnen! Hörs imorgon!!!

Inga kommentarer: