torsdag 25 juni 2009

Av barn får man höra sanningen!!!

Sitter här med fötterna i mitt fotbad, myser med barnen. Fabian berättar att han har sett en jätte tjock tjej på stranden idag.

- Tjockare än mamma, sa jag då...

- Du är inte tjock mamma .....

Åh vad glad jag blev tills Fabian sa;

-Bara för att du har långa bröst så är du inte tjock, du är smal....

Hrm...hade det inte varit för att han samtidigt visade med handen åt vilket håll han tyckte att brösten pekade så hade jag på allvar fått fundera på att göra något åt det :) Enligt Fabian så var de i alla fall "långa" åt rätt håll..ha ha....

Efter fotbadet hägrar spikmattan!

En relaxad Åsa inför helgens bravader!!!

4 kommentarer:

Vit Gladiolus sa...

Hahahaaa nu skrattar jag igen!! De är så goooooa de barnen!;=)

Uj vad varmt det är! Hoppas att det är bra med dig!

I em kommer släkten hit så då blir det grilla!
Ha det så trevligt på helgens bravader!
Kraaaaaaaaaaaam

ÅSA sa...

Zinkbaljan...ja de bjuder på ett och annat skratt :D

Hoppas att du får det trevligt med släkten!!!

anna of sweden sa...

Fråga inte vad han tycker om Moster är du snäll! :D

ÅSA sa...

Anna...man behöver inte fråga...han är så frispråkig :) Ses snart!