måndag 20 april 2009

Attans också...

...kunde jag inte varit ledig idag!!!

Hinner ju inte leka med min kamera, skulle vilja gå ner till stranden och fotografera, följa med på Fabians första fotbollsmatch i eftermiddag och fota...

Nix, istället är det jobbet som väntar....Kanske jag kan fota lite imorgon. Upptäckte att kameran är snabb som 17, tar 4,5 bilder i sekunden och dessutom är alla konstlade familjefoton ett minne blott...Jag köpte även en fjärrkontroll som jag har latjat lite med...de bilderna får ni dock INTE se idag, Åsa kråmandes framför kameran, ha ha....




Det finns massa finesser i kameran också, man kan retuschera och beskära direkt i kameran, tänk att man kan bli SÅ glad av en tekniskpryl! På lördag är det ju 40-års fest och då får nog vinet stå tillbaka för kameran, perfekt att träna på porträtt :)
Nu ska jag göra mej en stor latte och sen in till jobb. Ha en underbar dag!!!

2 kommentarer:

Klara sa...

Va fina bilder! Jag tycker mest om påskliljan! (är det en påsklilja?)

ÅSA sa...

Tack Klara..vänta bara tills jag lärt mej utnyttja alla finesser :) Japp, tror bestämt att det är en mini påsklilja!