tisdag 21 april 2009

Äntligen...

...har jag fått leka lite med min kamera!!!

Jag hade hoppats på solsken idag för det ultimata fotovädret... När vi kom hem idag så lockade jag barnen till studsmattan och sen hoppade de och jag lekte paparazzi :) Jag kan fortfarande inte fatta att kameran tar 4,5 bilder i sekunden...vips så hade jag fotat över 200 bilder...nått att träna på tydligen...

Astrid och Elin....jiiiihaaaa....

Grodan Boll....kvack, kvack...

Fabian gör en volt....

Whops...han landar mjukt....
Kvartetten samlad....de tyckte det var ganska kul...




Hjäääääälp.... Elin in action!

Ni ska veta att det är en konst att vara uppe i luften SAMTIDIGT!

Hopp á la Stina Dabrowski...



...och så lite porträtt träning...



Syskonkärlek!!!

7 kommentarer:

anna of sweden sa...

Kul!
Vilka härligt spralliga bilder!

ÅSA sa...

Ja du söstra min...jag ser fram emot några lektioner av "mästarnas mästare " (=DU) i sommar :)

Klara sa...

Super-duper fina bilder! Ååh, jag saknar vår studsmatta! :'(

ÅSA sa...

Klara, vart har den tagit vägen???

Caroline sa...

Harliga bilder! Jag riktigt kanner hur kul det ar med en ny kamera!!!

ÅSA sa...

skulle inte du oxå köpa en ny kamera Caroline???

Klara sa...

Den har vi inte packat upp här, dels för att marken lutar, och dels för att vi är rädda för att folk ska komma och hoppa och sedan trilla ner, och att de stämmer oss ... (vi har inget "skyddsnät")