söndag 29 mars 2009

Vilken underbar vårdag!!!

Idag har vi haft strålande sol från en klarblå himmel och 9 grader varmt, är det vår eller är det vår???

Träningen imorse blev inte av, sov dåligt i natt så jag sköt på det... Eftersom David och Henrik var på ledarutbildning inom fotbollen idag så passade jag och Catarina på att träffas. Vi satt på vår altan och solade och fikade medans barnen lekte i trädgården.

Ett par maskiner tvätt har jag också hunnit med som till och med fått torka ute i den friska luften!

Man kan ju inte bara sitta och pösa på det där sättet så nu på eftermiddagen tog jag grannfrun med mig och åkte till Gymnasium där vi körde en timmes pass...NU står söndagsmaten på spisen och puttrar....

VILKEN HÄRLIG DAG!!! EN VECKA TILL OCH SEN TILL SÄLEN :D

3 kommentarer:

Mira sa...

Hejsan, helgen är nästän över:( Vi får ännu vänta på våren, har tillräckligt med snö och minusgrader på nätterna... Men solen har vi haft = har åkt skidor och varit ute. Kul att ni åker snart till Sälen!! Ha en trevlig vecka :)Mira

ÅSA sa...

Hallå Mira! När får ni vår uppe hos er??? Känns konstigt att åka iväg på skidsemester nu men det kommer att bli skönt när vi väl är där! Ha en bra vecka du också!

Vit Gladiolus sa...

Ha haa ha du är så himla rolig!!!
Ja Nu ska jag lägga mig på spikmattan en stund!!
Känner du någon förrändring än?

Kramisar