måndag 30 mars 2009

Tänk att en timme...

...kan göra så mycket!!!

Igår kväll somnade jag runt 22 den nya tiden, sommartid alltså. Vaknade vid klockan sex imorse av att det var mörkt och jag var så himla trött. Det enda jag tänkte på var att jag skulle vila middag när jag kom hem...

Jag har haft en tuff dag på jobbet, blidde ingen lunch för att jag hade så mycket att göra...sista patienten drog dessutom ut på tiden så jag kom inte iväg som jag skulle utan fick verkligen stressa för att hinna hämta bilen för att slippa få p-bot... Ingen bra dag med andra ord... När jag kom hem la jag mej en halvtimme på min spikmatta och de första fem minuterna var alldeles förfärliga. Kom då att tänka på att det kanske har att göra med hur anspänd man är? Det gjorde så ont så jag funderade på att avbryta men efter nästan exakt fem minuter så upplevde jag ett härligt välbefinnande. Kände mej totalt avslappnad!

Nu sitter jag här och väntar på att maken ska komma hem så vi kan äta middag. Hemmagjorda hamburgare bjuds det på idag! Imorgon ska Astrid iväg för provtagning, lite nervöst, håll tummarna är ni snälla!!!

5 kommentarer:

Mira sa...

Vi har oxå sommartid nu och jag har varit trött:( Håller tummarna hela natten och i morgon oxå:) Mira

Västmanländskan sa...

Håller alla tummar!!!!

Johanna sa...

Jag håller både tummar och tår!

ÅSA sa...

Mira, tack!

Västmanländskan...tack

Johanna...tusen tack!

Caroline sa...

Haller allt som kan hallas....