lördag 28 mars 2009

Vilken trevlig...

...lördagskväll vi har haft!!!

En god middag i goda vänners lag...kan det bli bättre???

Cecilia & David!
Cecilia är en av mina närmaste vänner... Vi har haft sommarhus på samma ställe i Blekinge och lärde känna varandra på ett tennisläger när vi var 11 år...

Jag och Sten-Åke....ser riktigt lyckliga ut, ha ha....

Sten-Åke och Fabian vid middagsbordet...


Jag och Maja...kortet togs av Maja...inte så illa va?!?



Lille söte Gustaf njuter av desserten!

De stooooora tjejerna! Maja och Astrid...
EARTH HOUR!!!
Ja, då gäller det ju att släcka ner...20.30-21.30.... Levande ljus i goda vänners lag är väääääldigt mysigt!!!

Barnen stojar i soffan under Earth Hour....

Middagen fortgick under Earth Hour...alla lampor släcktes ner och vi tände massor av levande ljus...Borde vara Earth Hour varje dag...

Glöm nu inte bort att vi ställer om till Sommartid i natt...Imorgon ska David på ledarutbildning för fotbollen...Jag och Catarina ska på Puls & Styrka på morgonen sen ska vi hitta på nått kul med barnen....

Natti, natti...

2 kommentarer:

Vit Gladiolus sa...

Åhhh gulliga du som undrar var jag är! ;)
Ja ibland så tar det några dagar emellan...hi hiiii

Ni har ett mycket snyggt kök, gillar tavlat suuuper mycket!!

Ha en bra kväll, det kömmer ett inlägg lite senare!
Kraaaaamisar

ÅSA sa...

...blir lite orolig när det blir "blogguppehåll"... Hoppas att du haft en riktigt skön helg! Kul att du gillar köket! ;) Ha en skön vecka !!!