lördag 28 mars 2009

Man ska hålla vad man lovar!

Jag skulle ju ha visat bilder på vårt kök i vintras men eftersom målningen dragit ut på tiden så är det först nu det är klart! Så kära vänner, så här ser mitt kök ut ...


Nu ska ni inte tro att det står vinglas på bordet varje dag...Idag ska vi nämligen ha gäster och då får det ju bli ett glas vitt vin till maten!
Kvällens meny blir följande;
- Tortilla snittar med ett glas mousserande vitt vin
- Laxfilé med räkströssel, hummersås och duchessepotatis
- Husets egna vita chokladmousse med avec
Vad hittar ni på ikväll???

8 kommentarer:

Caroline sa...

Ahhh sa fint! Harligt oppet kok! Ikvall vet jag inte vad vi gor....vi ar lediga idag men har nagra klienter imorgon. Jag aker nog pa en forklyning...kanner att huvvet e valdigt tungt!
Ha en trevlig helg!

lisa sa...

Du har min favoritljusstake!
När jag sparat lite till skall jag köpa den, Bohusslöjd?
Kram och en fin kväll önskar jag dig och dina gäster.
Lisa

Lisa sa...

HA EN TREVLIG KVÄLL, MED GOD MAT.
DU HAR MIN ÄLSKLINGSLJUSSTAKE.
BOHUSSLÖJD?
KRAM LISA

Anonym sa...

Men va snyggt köket blev!
Där ser man, det lönar sig att klaga tills man är nöjd
Kram
MoP

ÅSA sa...

Caroline...blev ganska så bra ändå...Jobbar ni alla veckans dagar???

Lisa...Ljusstaken kommer från Design Stockholm...fick den i julklapp från jobbet ett år...Ganska så kul faktiskt! Trevlig helg på dej också!!!

M o P...ja, när gardinerna kom upp blev det riktigt bra!!! Kram på er!

anna of sweden sa...

Jättefint!

Caroline sa...

Vi ar lediga idag, men imorgon blir det nagra klienter. Det blir en dag for oss sjalva iallafall! Nu ska vi snart mysa i morkret! Kram!

ÅSA sa...

Anna...känner du igen dej???

Caroline...blev det mysigt under Earth Hour???