lördag 7 februari 2009

Totalt slut...

...är jag nu!!!

Imorse hade vi planerat att vara på IKEA när de öppnade men David fick åka till jobbet och lösa ett problem som uppstått! Vi kom till IKEA vid lunchtid istället och jag ljuger inte men hela parkeringen var full! Det innebar ju givetvis att det även var fullt av folk inne på IKEA men har man väl bestämt sig så finns det ingen återvändo...

Vi fick fixat en massa saker som vi verkligen behövde, mattan som jag hoppats få med hem var slut så det får bli en sväng dit om några veckor igen!

Tiden rann iväg så sen fick vi susa hem eftersom Astrid skulle på gympa. Även jag och David skulle iväg och träna vilket vi nu har gjort. Löpning, crosstraining, armar och mage...en riktig genomkörare med andra ord.

När jag kom hem tappade jag upp ett riktigt varmt skumbad så nu sitter jag här rosig om kinderna och med trötta muskler.

Nu ska jag duka fram de färska räkorna och vinet som jag kan njuta av med gott samvete! :D

3 kommentarer:

Caroline sa...

Kollade ni pa Melodifestivalen???

Anonym sa...

Oh, vad det låter sunt. Först träningspass, skumbad och se´n färska räkor. Mmm....
Önskar jag var lika duktig
M

ÅSA sa...

Caroline, Japp, gjorde ni? Vad tyckte du???

M, ja, det kändes sunt. Jag blev bara så fruktansvärt trött efteråt så jag sommnade vid lite i tio...