söndag 8 februari 2009

MELODIFESTIVALEN...

vad tyckte ni om den???

Var det någon som inte kunde klura ut vilken av de tävlande som var i Thailand samtidigt som vi. Ni fick ju en del ledtrådar härom dagen men Snälla, snälla, snällaaa, hör av er så berättar jag :D

Alcazaar var helt klart i en klass för sig själv, sen gillade faktiskt jag killen som sjöng nummer två, minns inte hans namn... Det var dock ingen annan i familjen som tyckte den var bra...

Idag är det söndag vilket innebär att det är måndag imorgon....jisses vad skärpt jag är...

David vill gå på Båtmässan och det skulle jag kunna tänka mej också men jag vet inte om barnen är så intresserade... Annars kan jag "stå över" så kan David gå med grannen istället så ligger jag på sofflocket och jäser...NOT men något kan jag alltid hitta på!

Jag går just nu och överväger om vi ska äta en semla idag...en semla per säsong måste man ju äta...

4 kommentarer:

Vit Gladiolus sa...

Halloj Åsa!!
Jo, det var väl Carolin Af Ugglas du menar!!!? :)
Jag håller med på Alcazar!!! Klart bäst, sedan Nina som sjöng första låten tyckte jag var bra!!
men hur kunde Carolin och Emilia gå vidare??? :O
Hur kunde juryn rösta på Carolin?
Nu laddar vi tills nästa lördag!! Det är party då med!! Wiiieeee!!
Kram på dig

ÅSA sa...

Hallååå där! Nina var oxå bra...Ugglas låt var ingen schlagerdänga.... Emilia var sockersöt men inte heller något att skicka vidare ut i Europa! Heja Alazar!!! Party varje lördag :D

Vit Gladiolus sa...

Ha ha ja verkligen party varje lördag!!!
Reglerna är ju jätte konstiga!!!! Vaaa!!!!???
Rörigt!!
Sedan vill jag ha tillbaka LUUK!! Mede är inte min favorit!

Jo, träningen går bra, vi tränar ju styrketräning 2 dagar i veckan. Jag för min onda rygg då. Jag hoppas verkilgen att jag blir bättre i ryggen!!

Lördag=PARTY!!! :)

Vi höres då!!!!
Ha haaa

Kraaaaam

Caroline sa...

Fick tyvarr inte kolla pa programmet nar jag kom hem...de har val speciella regler! Men forra aret kunde jag se det live pa datan....kanske ar hemma i tid nasta lordag!