lördag 7 februari 2009

Facebook...

...biten igen!!!

Jag har varit med på Facebook i 1½ år ungefär...var helt biten i början men sen upptäckte jag det här med bloggandet och blev bloggoholic istället... Har dock gått in sporadiskt och kollat läget och igår gick jag in och kollade min gamla högstadieskola, det finns en grupp med samma namn som den. Plötsligt har jag fått kontakt med gamla klasskamrater som jag inte sett sedan över 20 år... Verkligen super kul att höra vad folk hittar på och hur de ser ut nuförtiden! Bara ruskigt att åren går så förbaskat fort...

Igår kväll blev det spontanbesök av "grannarna" som kom in med en flaska vin...vi satt och tjôtade lite och kollade Let´s Dance!

Strax blir det en sväng till IKEA och sen träning i eftermiddag...

Ha en skön lördag!!!

5 kommentarer:

anna of sweden sa...

Scnygging!

Anonym sa...

Vilket trevligt initiativ av grannarna.
Ha en trevlig kväll!
MoP

ÅSA sa...

Anna, hrm...tåls att diskutera. Inte så lätt att ta bilden själv och samtidigt se avslappnad ut...

M o P, visst var det! Dessutom var det ett bra sätt för mej att hålla mej vaken längre än vanligt en fredags kväll :D

Caroline sa...

Ja det dar med Facebook ar kul nar man far kontakt med gamla klasskompisar! Snygg bild forresten!

ÅSA sa...

Caroline, nu känner jag att det börjar bli kul igen...Hrm...får ta en ny bild sen...