fredag 20 februari 2009

Tjejmiddag...

...på gång!!!

Städar och gör fint, det ska bli tjejmiddag ikväll! Tyvärr är det inte jag som ska ha tjejmiddag (skulle behövt det...dricka lite vin, fnissa så där tjejigt ni vet...) utan Astrid. Ja, här börjas det i tid.... Faktum är att det var mitt förslag!

Astrid har bjudit hem sina tre bästa kompisar som kommer hit klockan sex. Då ska de få lite pizza och sen en god efterrätt. Därefter har jag tänkt att de ska få roa sig själv...Astrid har ett väldigt kul spel som heter "Tjejsnack" som de ska spela på Astrids rum. När jag har städat klart ska jag fixa till lite på hennes rum så de får lite mysbelysning, kuddar på golvet, snacks och godis på ett bord...

Som ni förstår så är det en stor afton så jag måste strax jaga vidare... Om två veckor är det Fabians tur, då blir det några killkompisar som kommer hit på hockeyturnering...Vilka latjolajbans föräldrar!!! :D

10 kommentarer:

Anonym sa...

Vad trevligt med tjejmiddag.
Då får du hälsa Astrid att de ska ha en trevlig kväll.
Ja, ni också förstås
Kram M

ÅSA sa...

Jag hoppas det blir trevligt och att de är duktiga på att roa sig själva... Ha en skön kväll ni oxå... Kram

Anonym sa...

Hejsan, låter så trevligt:) Vi hade lite varma mackor med kyckling. Helgen har vi oxå väntat. Har varit mycket trööött denna veckan. Ha en mysig kväll och ett avkopplande veckoslut:) Mira

Caroline sa...

Va mysigt!

ÅSA sa...

Mira, så kul att höra från dig. Jobbar du mycket nu. Har länge tänkt maila dej...ska göra ett försök i helgen :) Trevlig helg!

Caroline, mysigt för dem...inte så avkopplande för mej...

Caroline sa...

Satt dig i ett horn med ett vinglas i handen??

ÅSA sa...

Caroline...jag tog dej på orden, hick... :D

Anonym sa...

Skål!! Spara lite till ikväll! Hörru!!;) Ska du se på Melodifestivalen?? Nån du hejar på redan nu??? Forts. gooo helg på er=)

ÅSA sa...

Emma...jag har faktiskt ingen aning om startfältet ikväll...blir extra spännande :) Vem hejar du på?

Klara sa...

Åh, vad mysigt! Låter lite som våra enhörningsmöten som vi hade i Portugal! ;) Hihi! Hälsa henne!