lördag 21 februari 2009

Lördag förmiddag!!!

Ni må tro att tjejerna hade kul igår kväll, de fnittrade, mumsade, fnittrade, mumsade....underbart!

Jag somnade efter Let´s Dance igår vilket gjorde att jag också vaknade tidigt imorse. Vaknade strax efter sju men låg och drog mej en timme. Sen gick jag upp, hoppade i träningskläderna och var redo för lite träning. Har ju inte tränat på två veckor med tanke på förkylningen men nu är det dags att mjukstarta lite...

Jag var först på plats, har aldrig kommit in i gymmet och kunnat välja och vraka bland maskinerna... Tog plats på min favorit crosstrainer och njöt typ en minut av lugnet innan fler motionssugna människor gjorde mej sällskap.

En dryg timme senare begav jag mej till Stadium för att köpa bandyglasögon (visste ni att man måste ha det när man spelar bandy???) till Fabian som ska premiärspela idag.

Nu är klockan tolv och jag har precis käka frukost...eller brunch kanske jag ska kalla det.

Hoppas att ni alla har en härlig lördag. Jag försöker njuta lite av lugnet en liten stund innan alla kommer hem igen. Dessutom ska vi ha Elin och Erik här som övernattningsgäster ikväll så det är full rulle!

Inga kommentarer: