måndag 9 februari 2009

SPORTLOVET...

...har börjat!!!

Ja, här i Götet är det sportlov som råder denna veckan! Gissa om barnen blev lyckliga när de tittade ut imorse och såg att det var massor av snö.

Svärfar ska passa barnen idag och imorgon och skulle kommit tidigt imorse. Eftersom jag är sjuk så är det inte så lämpligt att svärfar är här och blir nersmittad. Därför kommer han om en liten stund och hämtar barnen, de ska tydligen gå på museum...kul!

Jag sa till barnen att passa på att leka i snön innan farfar kommer och innan den smälter bort...för det gör den ju alltid! Så här fint är det i vår trädgård just nu...


Om ett par månader hoppas jag på knoppar i äppleträdet...

Äppleträd och barnens klätterträd...i vit skrud!

En blivande knopp???



Min annars så gröna rabatt täckt av snö!!!


Astrid och Fabian åker pulka i trädgården, det gäller att passa på för vem vet, det kanske inte blir mer snö i år... Till påsk hoppas vi dock få massor av snö när vi ska till Sälen!



2 kommentarer:

anna of sweden sa...

Wow! Vad härligt för er - ni som har längtat.
Och du, vilka fina bilder!

ÅSA sa...

Önskar att även jag kunde få gå ut och leka i snön... Var tvungen att ta lite bilder, något ska man ju göra när man är sjuk...