måndag 9 februari 2009

Sjukling...

...är jag idag!

Igår började jag få huvudvärk, värk i kroppen och ont i halsen. Låg nästan och vilade hela dagen för att blir bra tills idag, men icke! Hade 38,6 när jag vaknade imorse och insåg att jag nog faktiskt måste stanna hemma. SÅ nu sitter jag här i sängen med laptopen i knät och är allmänt uttråkad. Jag avskyr verkligen att vara sjuk! Måste se till att krya på mej för på onsdag lunch tar jag och barnen tåget ner till mina föräldrar i Blekinge!

Planen är att David kommer ner på fredag efter jobbet så åker vi hem på söndag igen!

Jag får väl sätta på TV´n och slötitta lite! Ha en bra måndag!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Oj då, har du feber också, stackars dig. Du får kurera dig så att ni kan komma på onsdag.
Ät vitlök, drick mycket varmt och vila, vila....
Kram
M o P

Västmanländskan sa...

Stackare! Krya på dig!

ÅSA sa...

M o P Ska göra allt för att kurera mig...

Västmanländskan, tack!!! Hur mår du nu?

Anonym sa...

Vad tråkigt:( Krya på dig! Ha ett trevligt sportlov. Vårt är om tre veckor... Under helgen var vi i Tahko och åkte skidor och slalom (bara lite). Vad kul att ni har nu snö!! Hoppas du blir frisk snart. :)Mira

anna of sweden sa...

Vad trist! Snällt av svärfar att ta barnen till museum så att du kan koppla av. Krya-på-dig-kramar!

ÅSA sa...

Mira! Tack! Låter härligt med lite slalom, vi får vänta med det tills vecka 15!

Anna! Tack, svärfar har varit på Sjöfartsmuseet med barnen, imorgon går de nog på bio!