måndag 9 februari 2009

Gått vilse...

...ja det skulle man kunna tro!

Något måste man ju göra när man är sjuk... Jag har haft samma bloggmall sedan jag startade för snart ett år sedan. Alla andra tycks byta design lite då och då...

Jag känner mej inte riktigt bekväm med den nya looken...Kan nästan jämföras med när jag ska gå bort och tagit på mej kläder som jag inte trivs med. Eller när man varit hos frissan och inte känner sig nöjd...

Var hittar alla ni andra era käcka bloggmallar. Jag vill också ändra i sidorna och lägga till fräcka mönster men hur 17 gör man det! Help - please!

10 kommentarer:

Anonym sa...

det bara vattnas i munnen. jag tycker att det är jättefint. Lugnt och skönt att titta på; men vad är det för mönster du vill ha? har du sett sidan http://btemplates.com/ ?

ÅSA sa...

Hallå Johanna! Jag ska genast gå in och titta. Jag skulle vilja ha något diskret mönster på sidorna...du har så fin blogg men jag fattar ju inte hur man skapar det...NU ska jag kolla på det du rekommenderade :D

anna of sweden sa...

Det var väl en bra layout.
Vilsam. Och läcker bild!

ÅSA sa...

Hrm...får nog känna mej för lite. Upptäckte precis massor av andra alternativ...men som sagt, jag avvaktar... :D

Anonym sa...

Men om du bara vill ha ett bakgrundsmönster är det toklätt att fixa. Om du hittar en bakgrund du vill ha så berättar jag hur du ska göra.

Anonym sa...

Snyggt!

ÅSA sa...

Johanna, va gullig du är...skriver på din blogg...

Ulrika, Tack, känner mej inte helt tillfreds men jag ska jobba på det... Har du lagat några fler recept :)

Anonym sa...

Önskar jag kunde hjälpa dig, men jag vet NADA om blogger! Men jag säger som din syster, viiilsamt=) Så de e fint som de här... Men jag förstår va du menar med att de inte riktigt stämmer, har den känslan själv på min blogg...de e bar o forts byta tills de säger klick!;)

ÅSA sa...

Emma, du fixar ju och donar med din blogg hela tiden! Blir ju lite avis...vill oxå kunna anpassa bloggen efter årstid... Jag letar lite på nätet så kanske det säger klick en dag :)

Anonym sa...

De gör de säkert!! Finns säkert nån snubbe ute på nätet med för mkt fritid, som kan tipsa om blogger=)