fredag 13 februari 2009

Lägesrapport...

...från Blekinge!!!

Efter en god natts sömn vaknade vi och såg att termometern visade -8 grader och strålande sol. Så vackert det är när solen lyser och snön gnistrar fint...ska fotograferas idag vill jag lova, när David kommer ikväll så kan jag ju till och med lägga in mina bilder så ni får se hur vackert här faktiskt är!

Nu ska vi ner till grannbyn och köpa färsk lax som jag lovat att tillreda imorgon, det är ju alla hjärtans dag imorgon men det har ni nog inte missat...

Sen blir det en sväng till Sölvesborg och när vi kommer hem ska barnen garanterat åka pulka och jag och mamma tänkte sätta oss i solen och försöka få lite färg på våra bleka nunor...

Ha en underbar dag kära vänner!!!

4 kommentarer:

anna of sweden sa...

Vad härligt det låter.
Önskar att jag kunde kvista över en stund och sitta och småprata i solen ... :(

ÅSA sa...

Ingen hade blivit gladare än vi :D

Caroline sa...

Later mysigt! Far mig att langta till Olofsbo....

ÅSA sa...

Ni har det nog väldigt mysigt där ni är oxå :D