lördag 14 februari 2009

Vilken dag...

...vi har haft idag!!!

Idag begav vi oss ut i det fantastiskt fina vintervädret för att åka pulka. Vi gick upp till skjutbanan i skogen där bästa backarna är.

Fabian på språng bort från David i ett snöbollskrig...


Inte den vackraste bilden på oss men ändå...


Fabbe igen...lycklig över att få busa i snön...



En något tröttare Astrid som ville gå hem...


Hej och håååå...här kommer de farande nerför backen...
Väl hemma i trädgården igen så tog pappa fram ett stort kopparfat som han gjorde upp eld på, sen var det bara till att grilla korv..... Härligt!!!


Visst är det vackert med alla istappar som hänger från taken, gäller bara att inte få en i huvudet...


Bloggerskan själv nere vid vattnet... Avslappnad och fin... (eller hur?!?)
Nu ska det vilas middag så jag orkar se Melodifestivalen ikväll...
En riktigt trevlig Alla Hjärtans Dag på er alla!!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

En stor kram på Alla Hjärtans Dag till er alla där uppe i Hällevik!

Lotte o Jan

Caroline sa...

Harligt! Nu kollar jag ocksa pa Melodifestivalen.....live pa svt.se!

Sofia sa...

Vilka mysiga vinterbilder :) Hoppas er dag har varit fin. Jag har börjat blogga igen - om du minns mig det vill säga ;)
Kram Sofia.

anna of sweden sa...

Så mysigt det ser ut.
Kan inte komma ihåg när jag såg Hällevik i snö.

Snygga mössor förresten! :D

ÅSA sa...

Moster L och Morbror J, detsamma till er..Alla dagar borde vara "Hjärtans Dag" :)

Caroline, vad tyckte du om Melodifestivalen då???

Sofia, klart jag minnd dej! Förstår du inte att man inte kan sluta blogga så där... Välkommen tillbaka, ska hoppa över och kolla din blogg...

Anna, kan ju bero på att ni mest är där på sommaren, hi hi!:)

Caroline sa...

Njaaa....det var val inget speciellt! Inget jag gick igang pa riktigt! Nasta lordag kanske??