torsdag 12 februari 2009

Härligt sportlov...

...har barnen!

Lustigt, vi åker från Göteborg och ner till Blekinge och det är bara SÅ mycket snö. Snö, snö, snö överallt, underbart!

Idag gick vi iväg till en gångväg som ligger bortåt vår favoritbadplats. När jag joggar på sommaren så älskar jag när jag kommer dit för då går det nerför... Det gjorde det även med pulkan, problemet var att backen svänger så det var inte så lätt att hålla sig kvar på "banan". Till och med pappa åkte och han verkade gilla det, vem vet, kanske de köper en egen dubbelpulka när vi åker hem, hi hi!

När vi kom hem från pulkaåkningen så blev det namnsdagsfika och varmchoklad, smarrigt värre. Har man semester så har man! Sen har jag till och med sovit middag i två timmar och när jag vaknade serverades mammas goda köttbullar med potatis, brunsås och lingonsylt! Bättre än så här kan det knappast bli!

Skulle lagt in lite bilder men det funkar inte, får vänta tills David kommer imorgon då jag får min "connection-sladd". (heter förstås något annat men ni hajar va?!?)

Hoppas att ni alla har det bra var ni nu befinner er!

Inga kommentarer: