tisdag 13 januari 2009

Jag har fyndat!!!

Som jag skrev härom dagen så tillbringade jag flera timmar på NK utan att inhandla något! Idag har jag däremot shoppat :D

Först skulle jag köpa ett par extra termobyxor till Astrid på rean, tycker det är onödigt att hon har sina dyra skidbyxor i skolan. Hittade ett par på rean på Kapp Ahl och tänkte att jag skulle åka och hämta henne efter skolan så att vi kunde åka och prova dem. Vad händer väl då??? Jo jag får ett sms på mobilen från självaste Kapp Ahl! Det stod att jag var inbjuden att handla för halva reapriset från idag om jag visade upp mitt sms i kassan! Snacka om att det var meningen...

Jag hämtade barnen och sen blev det ett besök på Kapp Ahl där det inhandlades termobyxor till Astrid, en fin jeanskjol till henne, några toppar och en kofta. Fabian fick en ny fleecejacka och ett par mysbyxor. Sen blev det födelsedagspresent till Matilda som Astrid ska på kalas till på söndag OCH lite nya fräscha trosor och strumpor till lilla mej!

När jag kom hem och satte på datorn gick jag in på Tommy Hilfigers hemsida där det också var rea. Inte nog med det...det var HALVA REAPRISET!!!

Nu har jag beställt tre tröjor till mej och sen var sin halsduk och var sin mössa till mej och David! Allt för 80 dollar inklusive frakt, snacka om billigt!

Oj vad jag känner mej nöjd nu :D

9 kommentarer:

Västmanländskan sa...

Vilken bra shoppingdag!
Kanske skulle man kolla lite på den där hemsidan ...

Klara sa...

Vad kul! Jag tycker alltid att fynda så billigt! ;)

ÅSA sa...

Västmanländskan...skynda dej!!! Jag kollade lite på jobbet och när jag sen kom hem och skulle beställa så var det slut... Det finns fina jackor och så men de väger lite mycket för att skicka. Man kan dessutom få det skickat utanför USA....Lycka till !

Klara, visst är det kul att fynda. Du fyndade ju en billig TV....

Anonym sa...

Ah! Va gjorde man förr (ca 1995)?? Innan man hade mobil o data=)

ÅSA sa...

Ja du Emma...när man tänker så kan jag till och med komma fram till att jag börjar bli gammal...suck..

Anonym sa...

Ålder e bara ett nummer. De blir inte bättre än va man gör de=) (ska jag säga) Men tänkt egentligen, va hade man för 9 år sedan? En mobil i svart-vitt o utan kamera! Oooo;) Hahahaha!

ÅSA sa...

Ja Emma...kommer du ihåg när vi inte hade digitalkamera...det fanns ju något som hette APS-kamera oxå men som aldrig slog...Jag minns när vi hade två TV-kanaler oxå, hi hi...

anna of sweden sa...

Nu har paketet kommit.
Skickar det i veckan.
Kram!

ÅSA sa...

TACK Anna!Så spännande, ser det bra ut??? Kram