onsdag 14 januari 2009

Dags att planera...

...nästa resa!!!

Catarina och barnen har precis varit på besök...hade ju abstinens när vi inte har träffats på några dagar...

Vi kollade lite foton och pratade Thailand, fasen vad skönt det var med semester, sol och bad!!!

Vi kom fram till att det är dags att planera och spara till nästa resa. Frågan är bara vart vi ska resa?? Västindien, Brasilien, Madagaskar....

Kära bloggvänner, har ni några tips och idéer??? Billigt flyg, boende, mat, vin.... Kanske någon av er har lite käcka kontakter i paradiset :D

Komsi, komsi...låt era ideér flöda!!!

4 kommentarer:

Caroline sa...

Australien....snorkla i barriarrevet!!Har sjalv aldrig varit dar...men har hort fran manga att det ska var underbart!

ÅSA sa...

Jag har alltid velat åka till Australien...det jag drar mej för är den långa flygresan. Det tog nästan ett dygn till Krabi...tyckte det var lite för länge!!! Barriärrevet är nog supercoolt att snorkla vid... Välkommen hem förresten!

Caroline sa...

Tack tack! Kom att tanka pa Sydafrika....Johannesburg....men det ar ju ganksa langt att aka dit ocksa...!
Sjalv drommer jag om en sommar i Sverige....bila omkring....aka till Oland o Gotland. Det ar min drom just nu!...men en solsemester pa en tropisk o skulle inte heller sitta fel!
Jag o min man var i Ecuador for nagra ar sedan...fantastiskt vackert land. Akte till ett stalle som heter Salinas, en kuststad.....vattnet var helt underbart turkost! Vi skulle ha bilat uppfor kusten, men sen sa blev vi magsjuka sa det blev att ligga pa stranden vid hotellet!

ÅSA sa...

Sydafrika har jag faktiskt börjat titta på¨, verkar jätte fint. Ecuador...hrm...låter ännu mer spännande..va gulligt du är som engagerar dig :)