måndag 12 januari 2009

Snabb rapport...

...blir det idag!!!

Måndag förmiddag, ny vecka, nya möjligheter!!!

Jag ska alldeles strax susa iväg till jobbet, börjar 12:15 idag och slutar 19:00...avskyr de här måndagskvällarna...Ja, jag vet, det är en måndag kväll på sju veckor men ändå...

Oj, oj...nu kom jag ju av mej med mitt positiva tänkande... Vi tar det en gång till...

Idag börjar jag inte förrän 12:15, så skönt med lite sovmorgon! Dessutom har jag hunnit städa HELA huset också. Det ska bli så kul så att åka till jobbet och se vilka patienter som kommer idag :)

Utvärdering; Ja, nog känns det lite bättre med det andra alternativet!!! Ofta gnäller man över saker som man ändå inte kan påverka...det gäller med andra ord att gilla läget!

När jag kommer hem ikväll så är det Guldbagge Galan! Jag har hört på radion nu på förmiddagen att många tycker att det är på tok för många galor. Jag håller med men Guldbagge galan är en av dem som jag inte vill missa. Dessutom är det Johan Glans som är programledare så det bådar gott...

Hoppas att ni alla får en skön måndag så hörs vi imorgon igen...man vågar ju inte blogga på jobbet...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha....ja man skulle ju kunna tro att jag är världens jobbigaste lillasyster. Men de låter värre än va de e...hoppas jag. Dom landar 7:55...25 min tidigare än beräknat. Men de kan ju ändras igen, vem vet.

Anonym sa...

Amerikansk tid alltså...på kvällen. De förstog du nog=) Två på natta här...ungefär

anna of sweden sa...

Härligt med positivt tänkande! ;)

millandante sa...

Ja den positiva tanken kan verkligen påverka tror jag!
Vilka härliga tulpaner!
Ja visst är det kul med Guldbaggegala!
Ha en bra fortsättning på veckan!

ÅSA sa...

Emma, snart kan du väl koppla av, de borde vara hemma nu :)

Anna! Jag testar positivt tänkande....måste ju lära som jag lever, he he

Milla, välkommen, hittade din blogg härom dagen via min syster Anna...ska absolut titta in igen :)