torsdag 29 januari 2009

Inspirerande bloggare...

...finns det många ut av!

Jag vet inte om ni läsare tycker att det är så spännande att se vad det blir för fredagsrecept vecka efter vecka..

Jag tycker däremot att det är spännande att se vad Västmanländskan har för onsdagsblomma? Varje vecka fotograferar hon någon blomma, alltid lika kul att se vilken blomma som har fångat hennes uppmärksamhet.

Vill ni ha lite tips på bra böcker också så ska ni absolut gå in på hennes blogg. Hon läser otrooooligt mycket böcker och det finns många bra tips på läsvärda böcker!

Kanske jag kan tipsa er om en annan blogg imorgon :)

6 kommentarer:

anna of sweden sa...

Ja, hon är bra den där Västmanländskan!

Precis som din blogg. Jag blir glad varje gång
jag läser - en liten vitaminjektion är vad det är.

Kram i kylan!

Anonym sa...

Oh! Tack för tipset...tänkte precis på va jag ville läsa=) Ska kolla in hennes sida... Har du nåt boktips??

ÅSA sa...

Söstra min! TACK!!! Vad skulle vi göra utan våra bloggar...känns inte som att vi är så långt ifrån varandra som vi faktiskt är...

Emma, kika på hennes boklista... Jag håller på och läser Tusen strålande solar av Khaled Hosseini. Har läst Läckbergs böcker precis...måste hugga tag i Stieg Larsson också...förstår inte varför jag inte gör det...

Västmanländskan sa...

*rodnar*

Tack så mycket, så gulligt av dig!

Anonym sa...

Ska kolla in de där=) Har oxå läst Läckberg böcker, förutom den senaste. Men lustet dog nog vid Tyskungen. Jag förstår dig om de tar emot att läsa Stiegs böcker, jag har läst dom två första o de va de värt, fast dem kan va sega i början=)

ÅSA sa...

"Västmanländskan"...rodna inte...sträck på dej istället :)

Emma! Ja man kan tröttna på böcker men samtidigt gillar jag när man "lär känna" figurerna... Jag måste ta tag i Stieg Larsson...eller så väntar jag till sommaren...