torsdag 29 januari 2009

Vi går mot...

...HELGEN!!!

Torsdag...inte så dum dag med tanke på att det är fredag imorgon :) Idag har det varit en väldigt lång dag...

Åkte till jobbet, satt först i telefonrådgivningen och fick en massa kluriga samtal. Sen hade jag en samtalspatient och vid lunch arbetslunch med föreläsning om Encepur vaccin mot TBE.

SEN var det dags för nästa utbildning. Jag ska ta över ansvaret för apoteksbeställning och det ska moderniseras så vi kan beställa via internet. Klart man måste bli undervisad...hrm...

När jag kom dit så hör jag någon som säger " Men Hej, där är ju min tränarkompis..."
Nja sa jag, vi har väl åtminstone varit på kurs tillsammans...

Så slut var jag förra veckan för det visade sig vara tjejen som jag träffade i omklädningsrummet för ett par veckor sedan och som raggade med mej på ett fyspass...

När kursen var slut klockan fyra så tog jag bilen och susade till gymmet...Måste berömma mej själv för att jag verkligen körde dit för jag var sååå trött idag!

Efter gymmet var jag för trött för att handla och laga mat och då, då är det bra att "Farbror Thai" finns.

Nu är jag nyduschad och nymatad... Känner nog att det är okej att jag lägger mej i soffan och slöar lite :)

Nix, ingen reparatör idag heller, på måndag kommer han!!! FYRA dagar till...börjar vänja oss nu!

Imorgon ska jag och Catarina åka och bowla med barnen efter skolan...eller rättare sagt barnen får bowla och vi fikar :D

Ha det gott kära vänner!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Då e du heeeelt slut nu=)

ÅSA sa...

Jaaa, heeeelt slut! Men imorgon blir det nya friska tag! :) Mot helgen!

ÅSA sa...

Jaaa, heeeelt slut! Men imorgon blir det nya friska tag! :) Mot helgen!

Västmanländskan sa...

Oj, då får ni det kallt i helgen. Ni får kramas mycket så att ni håller värmen.

Trevlig helg!

ÅSA sa...

Västmanländskan...japp, här ska det bli kramkalas! Har bjudit hem lite värmande kompisar imorgon ;)