fredag 16 januari 2009

Frågestund...

...är det många bloggare som har...

Kanske man skulle vara så modig att låte er bloggläsare ställa frågor om MEJ!!! Hrm...låter kanske lite farligt!

Caroline , en av mina bloggkompisar boende i New York, ställde en fråga om vad det är för gym jag tränar på. Caroline är dessutom gift med en PT (personlig tränare för er som inte vet...) så jag kan gissa att gymmet är deras andra hem :)

Hur som helst så tränar jag på Gymnasium som är ett väldigt bra gym!!! Ägarna har drivit flera gym i Göteborg tidigare men för ett antal år sedan startade de Gymnasium som har sitt eget suveräna koncept! De riktar sig till alla åldrar och har många bra pass att välja på, super bra tränare och ett stort utbud av maskiner för den som vill gå i gymmet. Dessutom har man barnpassning med utbildad personal som erbjuder allt från minigym, minibio, pyssel, pingis...ja det mesta. När det är Kanelbullensdag bjuds det på kanelbullar, Våffeldagen på våfflor, man går luciatåg, har julmarknad...

Hrm....jag borde ta betalt för denna reklamplatsen :D

Bor ni i Göteborg så gå dit och provträna vet jag!

Inga kommentarer: