fredag 23 januari 2009

Dagens räddare i nöden...

... är svärfar!

Fredag, underbara dag! Idag skulle båda barnen till skolan, jag på kurs och David jobba. Svärfar skulle hämta barnen efter skolan eftersom min kurs håller på hela eftermiddagen.

Efter kursen var det planerat att jag skulle hem, hämta barnen, åka och träna, sedan handla fredagsmys...

Ja, det var planen alltså! Imorse vaknade Astrid och klagade på ont i kroppen och när jag kollade så hade hon även feber...

David ringde till svärfar för att höra om han kunde komma och passa Astrid och han skulle bara avsluta ett möte och sen kunde han hjälpa till! TACK TORD!!! :)

Nu ska jag sätta mej i bilen och puttra iväg på de snötäckta vägarna.... Ha en underbar dag ni alla!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur hinner du med allt??=) Har ni mkt snö?? Här är de lite puder....inte mer tyvärr! Trevlig helg!!!=)

ÅSA sa...

Ja du Emma...inte mej själv alltid! Snön som kom är nästan borta, gräsmattan är fortfarande liiite vit. Kunde väl legat över helgen så vi kunde åkt pulka! Trevlig helg!