söndag 12 oktober 2008

Hemma igen!

Efter frukost begav vi oss av till kompisarna i Hästevik, har inte träffat dem sedan i början av augusti så det var ett kärt återseende!

Vi bjöds på god lunch och sen kaffe på maten! Sen susade vi vidare till Askims simhall där Astrid skulle gå på sin simskola! Under tiden som hon simmade så åkte vi andra tre och köpte bra arbetsskor till David, fina mössor till barnen, skridskor till Fabian och middag för tre dagar framöver! Snacka om effektvitet i den här familjen :)

Nu ska jag och David ta en promenad innan middagen, kanske man kan unna sig en stund på sofflocket sen...

Ikväll är det ju dessutom "Ensam mamma söker" en av de såpor jag gillar att följa :)

På återseende!

1 kommentar:

Klara sa...

Det låter som att ni har det mysigt där i Sverige! ;D
Vi har väl det okej här. faktiskt ganska mysigt idag (Jag gillar när vi gör mycket saker på en dag), pappa och jag målade vitt i vardagsrummet som var grått innan. Mamma och Hugo åkte och handlade lunch, och nu klipper pappa gråset och mamma plockar stenar som vi ska ha i vår öppna spis.
Men jag fattar inte att hon gör det, för hon har fått ryggskott ...
Ha det bra! Kram, jag saknar er!!!