måndag 13 oktober 2008

Shopping i USA...

...är möjligt utan att åka dit :)

Har varit ute och surfat på lite olika siter och tror nog att jag ska slå till och göra lite beställningar som levereras till söstra min, som sen förhoppningsvis är gullig och skickar det vidare.

Bland annat så ska det inhandlas var sitt par Crocs till hela familjen som vi ska ha när vi åker till Thailand. Om ni bara visste så många fina modeller det finns over there...själv så funderar jag på ett par blommiga av ballerinamodell och ett par likadana till Astrid.

Jag suktar också efter en jätte fin Tommy Hilfiger klocka till mej ...kan ju inte kosta så mycket att skicka vidare över Atlanten. Ska nog slå till imorgon så kära syster...bli inte förvånad när det börjar dimpa ner paket hos er :) Självklart är det betalat och klart...skulle uppskatta om du kan se till att skicka det vidare! När vi väl åker över och besöker er så ska jag ha en STOOOOR trunk med mej :)

7 kommentarer:

Bellasmamma sa...

Hej igen!! Glömde skriva sist att jag älskar din beskriving "jag är inte bara mamma, jag är sjuksköterska oxå.." reklamen. Hade lätt kunnat se dig göra den reklamen själv med tanke på jag har sett din "WC-anka-reklam" en gång i tiden :-)

Kram

anna of sweden sa...

Det är bara att shoppa på! Det vet du! :)

ÅSA sa...

Anna, nu är FÖRSTA paketet beställt...imorgon blir det förhoppningsvis ett paket till :) Du ska få lite sura S för besväret :D

Linda, att du inte glömmer den där WC Ankan...fniss..så kul vi hade...det var tider det :D

anna of sweden sa...

WC Ankan? Någonting jag har missat ...

ÅSA sa...

Japp...den var nylanserad när jag och "Bellasmamma" flyttstädade mormors lägenhet. Jag försökte skoja till städningen lite med hjälp av denna "WC-Ankan" Klokare?!? :)

anna of sweden sa...

Tja ...

Fick du förresten mitt mejl om Hilfigertröjan? :)
Var det okej?

ÅSA sa...

Förlåt...blev jätte glad över att du handlat...gör gärna om det...till mej också :) och Fabian förstås!