fredag 10 oktober 2008

En trojansk häst...

... har invaderat min dator :(

Har länge klagat över att dator lever sitt eget liv och nu har jag förklaringen! Måste försöka hitta någon som kan hjälpa mig fixa datorn, den är ju...ja inte mitt allt men det betyder mycket för mig! Vad är det för idioter som tycker det är kul att förstöra för andra med så´n skit???

Ikväll känns det nästan som dagen innan julafton... Inte 17 är det julafton imorgon men vi ska till ULLARED :) Det ska bli sååå latjolajban! Idag har jag bakat lite olika frallor som vi ska äta imorgon. För att göra det lite extra mysigt så ska vi stanna och käka frukost på vägen, det är så himla fin natur när man kör mot Ullared!

Att köpa listan är renskriven och ligger nerpackad i väskan...snart ska jag bädda ner mig själv också så jag är fit for fight imorgon!

Ha en fortsatt skön fredagskväll!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till med dina inköp. Kanske tur att David är med.......

Kram
Mamma

ÅSA sa...

Det kan behövas...skönt att ha någon som kan packa åt en :)