fredag 21 juli 2017

TIDEN GÅR FORT...

...NÄR MAN HAR ROLIGT!

Fem dagar har gått sedan senaste blogginlägget. Fem dagar med tennis, tennis och socialt umgänge.

Vi har nött Volley, Smash, Forehand och Backhand. Kroppen börjar känns av att den har tränat mer än vanligt och det är skönt tycker jag 😊

Erik har varit här och han och Fabian har hittat på massa skoj. I onsdags när det var så himla fint väder passade vi på att åka tillGlassbåten i Sölvesborg.



Efter glassbåten åkte vi till stranden och tog ett dopp från bryggan, så skönt och uppfriskande!
 









Senare samma eftermiddag hade jag bjudit hem några tennisgänget på"After dubbel-bubbel"


Goa glada tennisgänget



Igår kom Eriks pappa och hämtade honom så nu är det bara Fabian och jag igen 😊




Idag har det regnat en del så då passade jag på att åka till Kristianstad och fixa lite ärenden. När jag 
kom hem begav vi oss till tennisen för att titta på finalerna, äta tårta och dricka bubbel.




Nu har vi precis mumsat på havskräftor och ska åka bort till Hälleviks Havsbad för att ta något att dricka med tennisgänget.








Nu sk vi bege oss på lite partaj, på återseende!

ÅSA 💗







Inga kommentarer: