torsdag 27 juli 2017

FULLBOKAT...

...PÅ PENSIONAT PARADISET


I fredags kom Astrid hem från Malta. Lördag morgon begav hon och David sig till sommarstället. Med i bilen var även Calle, ni minns väl att jag berättade om hennes "kompis" som nu blivit en officiell pojkvän 😜 Så här brunbränd och fin var hon 💕





I söndags fyllde David år, det blev födelsedagsfrukost och presenter. På eftermiddagen gick vi till Havsbadet och tog ett glas vin, familjen T överraskade David. Så här glada var vi då 🤣

                                     

På kvällen gick vi ut  och åt och sen blev det tårta när vi kom hem.





I måndags checkade "Family Two" in, då blev det livat vill jag lova. Catarina och jag gick på allsång på kvällen, vi satt på en bryggna och sjöng och det var så mysigt. Catarina och jag har så himla kul tillsammans, man skrattar så man får träningsvärk i magen 🤣
                                      


På tisdagen åkte jag och Catarina och shoppade i Sölvesborg, männen åkte och spelade golf sen blev det lite bubbel och tilltugg på eftermiddagen. 






Efter middagen gick vi till Hanöhus Beachbar och lyssnade på trubadur och drack gott vin. När vi tog vett morgondopp efter vår powerwalk sa vi att det hade varit skönt med ett nakendopp. Vi skojade och  sa att vi kunde ta ett nakendopp på kvällen. När vi fick gick från Hanöhus runt midnatt passade vi på att ta ett nakendopp.😆 Ni må tro att vi kände oss busiga och fnittrade som små barn. Vattnet var varmt och skönt eller kanske det kändes så eftersom vi var varma inombords 😜





Igår skulle Family Two åka hem och då passade vi påoch plockade massor av goda jordgubbar innan, ett besök på glassbåten hann vi också med.

Imorse vaknade jag av att solen sken och det var varmt och skönt. Jag och Molly tog en joggingtur i skogen sen åkte jag ner och tog ett svalkande morgondopp.





Tankad med energi tog vi emot dotterns och Calles tre kompisar från Götet idag.. Vi hörde deras Volvo 945 innan vi visste att de var nära 😂Nu har vi utfodrat ungdomarna med hamburgare och sen tagit en sängfösare med Herr och Fru T 🥂

Sov så gott 😴

Inga kommentarer: