tisdag 11 juli 2017

SOMMARTIDER HEJ HEJ...

...SOMMARTIDER!!!


Dagarna går och man kommer in i semesterlunken. Morgonpromenad med Molly, god frukost med Fabian och sen sol och bad! 

Igår kickade tennisläger 1 igång, vi var tre "elever" på en tränare och det var grymt bra träning. Är inte så van vid att träna med tränare så det är lite ovant. Imorgon är det dags igen och jag måste erkänna att jag är lite orolig över hur jag ska klara det "riktiga" tennislägret som börjar på söndag och och innebär VÄLDIGT mycket speltid. Foten ömmar, höften gör riktigt ont och nacke/höger axel gör
riktigt ont. Håller tummarna att det inte blir värre 👍🏻

                                                  
Tadaaa... finfin vattenflaska från Hälleviks Havsbad

                                       
Molly på dagens morgonpromenad


Idag har vi haft en fantastiskt mysig dag. Vi åkte ut med båten och solade och badade. På kvällen grillade vi revben med goda tillbehör och nu har vi just kommit hem från goda vännerna som bjöd på lite vin och trevligt sällskap 😜

Nu är jag trött och lite mosig av dagens värme, dags att krypa till kojs så jag är redo för vad morgondagen har att erbjuda 💗




Åsa 💕


Inga kommentarer: