söndag 2 juli 2017

LITE SEG...

...HAR JAG VARIT IDAG!


Trota detta har jag fått gjort en del saker ändå. I förmiddags åkte vi till Hede Outlet gör att köpa ett par Nike skor till Fabian. Helt olikt mig så gick vi bara in på Nike butiken, i vanliga fall brukar jag gå varvet runt när jag ändå är där. Fabian fick sig ett par gympaskor, fick å fick förresten, 700:- kostade de. Jag fyndade ett träningslinne och en långärmad tröja som det var halva priset på. Även om jag har en hel del träningskläder så lär jag behöva många ombyten när jag ska gå på tennisläger i två veckor i sommar.

När vi kom hem tappade jag upp fläderblomssaften som jag gjorde i onsdags.Det är första gången jag har gjort saft och jag måste säga att den blev himla god.Den är läskande och smakar sommar. Jag har lovat Astrid att vi ska spara lite tills hon kommer hem så det måste vi allt göra även om det kommer bli svårt 😜.




På eftermiddagen spelade jag och David tennis, med tanke på att jag var så trött så trodde jag inte jag skulle spela bra. Någonting hände dock när jag gick in på banan, vi körde stenhårt i en timme och det gick riktigt bra faktiskt. Mindre bra var att jag hade ont i både höften, foten och nacken när vi var klara. Nu ligger jag och slappar i soffan och funderar på hur 17 jag ska klara av de två tennislägerveckorna som snart kickar igång... Tennisen är viktig för mig, dels eftersom det är ett bra träningssätt men också för att det får mig att känna mig mentalt stark.

Nu ligger jag med vetekudden på nacke/axlar, sen ska jag ha den mot höften :)

Snart dags att bädda ner sig, imorgon ska jag och Fabian åka tillbaka till Blekinge. David stannar hemma och jobbar tre veckor till, blir tomt utan både honom och Astrid 💗💗




 Åsa 💗



Inga kommentarer: