onsdag 5 juli 2017

JAG ÄLSKAR...

...ATT VARA LEDIG 😊


I måndags begav Fabian, Molly och jag oss till sommarhuset igen. Denna gången ska vi stanna tills den 12:e augusti och det känns härligt att få tillbringa så mycket tid i mitt paradis. Lite synd att inte David och Astrid är här men de ansluter om några veckor.

Igår var det soligt och skönt så då slappade vi mest i en solstol på altanen och sen grillade vi gott på kvällen. Nu när inte Davis är här får Fabian axla rollen som grillmästare vilken han gör med bravur.

Idag har det varit ännu en dag med härligt sommarväder och vi började dagen med att åka in till Killebomfestivalen i Sölvesborg. Vi gick en sväng och kikade på marknaden och i de få affärer som finns, jag köpte en kortärmad tröja frånAjlajk som jag tyckte väldigt mycket om. Sen ville Fabian äta langos eftersom det är något han verkligen älskar.

Väl hemma igen blev det en stund i solen sen skulle jag spela tennis.Det var en tuff men skön tennispremiär med Malin som är min "sommarspelkompis".

Efter tennisen åkte jag och Fabian och tog ett dopp från bryggan och sen hamnade vi på Hanöhus Beachbar där vi tog en dricka.

Nu har vi käkat räkor och är ganska trötta efter en intensiv dag. Imorgon bitti planerar vi åka ut med båten, ta ett morgondopp och sen äta frukost på båten. Njuter och tankar energi inför det som komma skall 😊

Glad chaufför :)


Tjoho, framme vid destinationen :)


Älskar när man kör ner mot Hällevik...

Molly på stranden

Hälleviks fyr 

En liten livräddningsbåt :)


Fabian och Molly tar skydd i Mollys agilitytunnel ☀️


Molly klär i hatt 🤣

Fabians älskade langos, just denna hette "Skåning" på menyn 

Fabian sätter upp seglarduken över vår loungegrupp, inte lätt att fästa den i trädet

En liten del av bryggan


Moi efter dagens dopp

Någon vill inte vara med på bild 🙄

Drickapaus på Hanöhus

Kvällens middag 😋

Inga kommentarer: