måndag 26 juni 2017

BEHÖVER LITE...

...RESERVDELAR!

Inte till bilen, ej heller till cykeln utan till mig själv 😌... Om två veckor är tanken att jag ska vara med på ett tennisläger, veckan därefter är det ännu en veckas tennisläger. Detta är något jag verkligen sett fram emot, förutsättningarna för att det ska bli bra är ju trots sllt att kroppen mår bra. En liten nulägesanalys, inflammation i vänsterfoten, smärta i högerhöften och molande värk i höger häl...Förutom det är allt som det ska.

Idag skulle jag försöka mig på en liten joggingrunda, det gick helt okej men efteråt fick jag väldigt ont i höften. Känns som att jag är lastgammal eftersom det gör ont så fort jag ändrar läge. När jag och Molly sprang så stötte vi på en äldre man och hans hund. Mannen sa åt mig "Det verkar som att ni har bråttom" Lite komiskt är det allt, iklädd träningskläder och joggandes så tyckte han det såg ut som att vi hade bråttom 🤣

Idag åkte jag och Fabian till Kristianstad eftersom vi behövde göra lite ärenden. Mysigt att få umgås på tu man hand med honom. När vi kom hem lagade vi smarrig kebab, Fabian skötte grillen och jag bakade brödet. Vi bjöd mina föräldrar också och det var tomt på bordet efteråt så jag förstod att de verkligen menade att de gillade det 😜.

Nu har vi kikat på film och snart är det dags att bädda ner sig. Håller tummarna för att det blir fint väder imorgon så vi kan åka ut med båten.

Natti natti/ Åsa



Inga kommentarer: