söndag 25 juni 2017

APRILVÄDER...

...VAR DET HÄR!!! ☀️🌧🌥


Dagen började med en härlig morgonpromenad med Molly och David. När vi kom hem blev det brunch och lite presenter till David som har namnsdag idag. Därefter påtade jag lite i rabatten och komiskt nog vattnade jag eftersom det var så torrt i både rabatt och krukor. När jag vattnat klart började det regna...japp, det kom från ingenstans och inte ens SMHI hade en aning om det 🤣

Jag blir lätt uttråkad när det regnar så jag slängde ihop en smarrig fransk hallonkaka, det är ju trots allt Davids namnsdag idag 😜

Efter fikat var det dags för David att bege sig hem till Götet eftersom han ska jobba imorgon.Samtidigt som han rullade iväg så sprack himlen upp och det blev soligt och skönt, med undantag av vinden som är kraftfull idag. Då blev det ännu en långpromenad då Molly fick bada, hon älskar att springa efter pinnar i vattenbrynet. Även Fabian och jag blev sugna på ett dopp så nu är vi nybadade och sitter ich njuter en stund i solen.

Om en stund är det dags att tända grillen och sen blir det nog lite filmats ikväll.

En härlig start på ledigheten. Imorgon hoppas jag att SMHI har rätt prognos, sol och ca 20 grader ☀️






Inga kommentarer: