måndag 29 maj 2017

MORSDAG...







...VAR DET IGÅR!

Det blev ingen frukost på sängen eftersom affären på landet öppnar sent på söndagar. Det blev istället en härlig frukost i solen med lilla familjen. Jag älskar att bli lite bortskämd och bara få njuta :)

På kvällen spelade jag tennis så som jag brukar på söndagskvällar. Efter tennisen var jag totalt slut, energin återkom då jag kom hem och bjöds på en supergod tvårätters middag. Tacksam över mina  fina barn som ordnar det så bra för sin lilla mamma, även tacksam för min make som hjälper dem ❤


FÖRRÄTT:
Löjromstoast med färska räkor 😜



HUVUDRÄTT:
Panerad torsk med hemmagjorda pommes, sparris med parmesanost och remouladsås



Det var precis så gott som det ser ut, tack än en gång för denna goda mat 😘

Idag står utbildning på schemat, jag ska in till Göteborg och träffa mina skolaköterskekollegor och förkovra mig lite. Hoppas att ni alla får en toppendag!

Åsa

Inga kommentarer: